• Wraz z rozszerzeniem działalności o wsparcie ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych przekształca się w Polską Agencję Handlu i Inwestycji.
• PAIH ma zaproponować zupełnie nowe, pro-biznesowe rozwiązania.
- Wrzucamy polskie firmy na głęboką wodę globalnej konkurencji, jednocześnie roztaczamy nad nimi parasol ochronny i dajemy nie jedną, a cały pakiet wędek do łowienia biznesowych okazji - podkreśla prezes Tomasz Pisula.
Zmiana podejścia oznacza również likwidację systemu Wydziałów Promocji i Handlu i Inwestycji przy polskich ambasadach. Na ich miejsce powstanie 69 dopasowanych do specyfiki danego rynku Zagranicznych Oddziałów Agencji, o profilu biur handlowych.
PAIH uzbroi też przedsiębiorców w niezbędną wiedzę, przeszkoli, a także dobierze imprezy promocyjne czy potencjalnych partnerów handlowych.
- Dla polskich eksporterów, dzięki połączeniu sił w Grupie PFR mamy także szereg instrumentów finansowych, takich jak np. Fundusz Ekspansji Zagranicznej - zaznacza szef przyszłej PAIH.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PAIiIZ przekształca się w Polską Agencję Handlu i Inwestycji