REKLAMA

Nowe zasady dla reklamy politycznej na Twitterze

  • Autor: wnp/pap
  • 25 października 2017 13:48
Nowe zasady dla reklamy politycznej na Twitterze fot.shutterstock

Twitter wprowadza nowe zasady dla reklamy politycznej w serwisie i zapowiada większą transparentność w temacie definiowania grup docelowych dla politycznych kampanii promocyjnych. Użytkownicy uzyskają dostęp do danych o profilowaniu - poinformował serwis społecznościowy.


Twitter podkreślał, że od tej pory będzie wymagał od reklamodawców, chcących umieszczać w serwisie materiały promocyjne o charakterze politycznym, jasnej identyfikacji wskazującej na taki charakter treści.

- Wprowadzimy oznaczenia graficzne dla reklam pochodzących od nadawców politycznych - oświadczył Twitter, zapowiadając również, że przyjrzy się regułom zamawiania materiałów promocyjnych i wprowadzi "ograniczone możliwości targetowania użytkowników".

Więcej czytaj tutaj

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Skomentuj

  • Brak komentarzy.



REKLAMA

Znajdź swojego posła i senatora

LUB
Polityka rozbudza emocje, jakich dawno nie było? Oceniaj i komentuj działania i wypowiedzi posłów i senatorów z podziałem na okręgi i komitety. Twój głos zawsze się liczy!
REKLAMA