Kampania Zjednoczonej Lewicy: świeckie państwo

Kampania Zjednoczonej Lewicy: świeckie państwo
Każda z kampanii tematycznych Zjednoczonej Lewicy ma mieć swoje hasło. Fot. youtube.com

Siedem społecznych kampanii tematycznych, poświęconych najważniejszym dla lewicy sprawom, zaplanowali politycy Zjednoczonej Lewicy SLD+TR+PPS+UP+Zieloni. Od wtorku ruszamy z pierwszą - dotyczącą świeckiego państwa – powiedział szef sztabu Włodzimierz Czarzasty.

W ramach kampanii planowane są konferencje prasowe, akcja billboardowa w całej Polsce, udostępnienie filmów w internecie oraz rozdawanie ulotek. Każda z kampanii tematycznych ma mieć swoje hasło.

Rozpoczynająca się we wtorek pierwsza kampania będzie dotyczyła - według szefa sztabu koalicji - świeckiego państwa.

Nieprzypadkowo robimy to 1 września, to jest początek roku szkolnego, a jednym z przesłań tej kampanii będzie powrót religii do sal katechetycznych, niepłacenie półtora miliarda złotych co roku katechetom - poinformował Czarzasty.

41 konferencji prasowych

Politycy Zjednoczonej Lewicy planują zorganizować we wtorek w południe we wszystkich okręgach wyborczych 41 konferencji prasowych przy billboardach dotyczących świeckiego państwa. W internecie ma również zostać udostępniony film na ten temat.

Przez cały następny tydzień będzie rozdane pół miliona ulotek, które będą informowały o celu kampanii i naszych postulatach związanych ze świeckością państwa" - mówił Czarzasty.
Kolejna kampania za półtora tygodnia będzie dotyczyła opieki zdrowotnej - zapowiedział. Nie chciał mówić o szczegółach kolejnych akcji.

Konwencja programowa

Szef sztabu koalicji przypomniał również, że za 2 tygodnie - 13 września - odbędzie się konwencja programowa koalicji; w najbliższym czasie będą zostaną też zaprezentowane "jedynki" na listach koalicji. Oprócz billboardów programowych Zjednoczona Lewica będzie również miała plakaty z wizerunkiem liderów.

Billboardy prezentujące liderów koalicji nie będą jednak częścią kampanii centralnej. Każdy z polityków, który startuje, będzie mógł sobie te billboardy wykupić z własnych funduszy wyborczych, natomiast centralnie organizujemy taką akcję informacyjną dotyczącą programu, bo konsekwentnie staramy się promować program - powiedziała Anna Maria Żukowska, rzeczniczka sztabu.

 

Nie przegap najważniejszych wiadomościObserwuj nas w Google NewsObserwuj nas w Google News
×

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!