Projektantka, właścicielka Design Thinking Poznań. Studia na kierunku corporate identity ukończyła w Academy of Art University w San Francisco. Absolwntka Executive MBA na WSB oraz w Aalto University w Helsinkach. Od 1994 zaangażowana w tworzenie skutecznych strategii komunikacji w pracowniach designu w USA i Polsce.
„Wyznawca” praktycznego aspektu designu w biznesie. Duży nacisk kładzie na zrozumienie procesów gospodarczych i wsparcie strategii firm, z którymi pracuje. Wdrażała skuteczne procesy strategicznych zmian wizerunku w kilkudziesięciu firmach m.in. Scan Holiday, Limaro, Enea, Marcinkowski Broker, Sand Hotel, Sobota House of Dentistry, Alsanit. Twórca programu „Nowy Ład” dla przedsiębiorstw, który na bazie narzędzi Design Thinking buduje systemy komunikacji w polskich przedsiębiorstwach. Autorka cyklu szkoleń dla przedsiębiorców „Eko Trendy” i „Eko Działania”, z których skorzystało ponad 400 firm w całym kraju. Prowadzi Kurs Moderatora Design Thinking i wiele warsztatów związanych z tą tematyką. Autorka artykułów na temat metody Design Thinking i jej roli w budowaniu relacji z klientami.