XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Ryszard Terlecki o reklamie "Tigera": To przykre i bardzo oburzające

Ryszard Terlecki o reklamie "Tigera": To przykre i bardzo oburzające
Z tego co wiem to firma już stara się przepraszać - powiedział Ryszard Terlecki (fot. facebook)

To przykre i bardzo oburzające, że w rocznicę Powstania Warszawskiego ktoś sobie pozwolił na tak ordynarną, bezczelną reklamę - powiedział wicemarszałek Sejmu Ryszard Terlecki komentując obraźliwą dla powstańców grafikę zamieszczoną na profilu napoju "Tiger" .

1 sierpnia na instagramowym profilu napoju "Tiger" zamieszczono grafikę ze środkowym palcem z zawiniętą na nim czerwoną kokardą. Widoczny był także napis: "1 sierpnia dzień pamięci" oraz: "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!".

Wicemarszałek Sejmu podkreślił, że to przykre i bardzo oburzające "że w rocznicę Powstania Warszawskiego, w święto, które już jednak swoim zasięgiem obchodów obejmuje całą Polskę ktoś sobie pozwolił na tak ordynarną, bezczelną reklamę". "Myślę, że reakcją na to będzie stosunek konsumentów do tej firmy" - powiedział dziennikarzom.

"Z tego co wiem to firma już stara się przepraszać, jakoś wyobraża sobie, że można rekompensować finansowo to oburzające zdarzenie. No, ale jest to przykre, że w Polsce znaleźli się ludzie, którzy nie szanują pamięci Powstania Warszawskiego" - zaakcentował Terlecki.

W jego ocenie to przejaw "jakiejś skrajnej niekompetencji". "I niezrozumienia nastrojów i sytuacji albo przejaw jakiejś obrzydliwej, nihilistycznej propagandy. Myślę, że jeden i drugi przypadek kompromituje tę firmę" - zaznaczył wicemarszałek Sejmu.

Napój "Tiger Energy Drink" produkowany jest przez grupę Maspex Wadowice, która w przesłanym w środę komunikacie przeprosiła za zaistniałą sytuację.

"Jest nam ogromnie przykro z powodu publikacji grafiki, która pojawiła się w dniu 1 sierpnia na profilu instragramowym marki. Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć" - napisano w komunikacie. Jak dodano usunięcie publikacji nie naprawi błędu i zapewniono, że podobna sytuacja nigdy się nie powtórzy.

W środę po południu Tiger na swoim oficjalnym profilu na Twitterze zamieścił skan dowodu wpłaty na kontro Światowego Związku Żołnierzy AK i komentarz: "TIGER przeprasza. W ramach zadośćuczynienia przekazujemy pół miliona złotych na Zbiórkę dla Powstańców".

Do sytuacji odniosło się Muzeum Powstania Warszawskiego, które na Twitterze zwróciło się do firmy: "Niedługo zaczynamy zapisy na lekcje muzealne (różne poziomy, nawet dla dzieci z podstawówki). Może wpadniecie?".

 

Nie przegap najważniejszych wiadomościObserwuj nas w Google NewsObserwuj nas w Google News
×

SŁOWA KLUCZOWE

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ryszard Terlecki o reklamie "Tigera": To przykre i bardzo oburzające

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!