REKLAMA

Przeprosiny dla Macierewicza. Na pierwszej stronie

  • Autor: GP
  • 24 października 2016 10:49
Przeprosiny dla Macierewicza. Na pierwszej stronie Antoni Macierewicz i wydawca "Gazety Wyborczej" od lat są w bardzo złych stosunkach. (fot.:youtube.com)

• Spółka Agora wykonała wyrok sądowy za materiał o Antonim Macierewiczu z 2008 roku.
• W ramach wyroku na pierwszej stronie periodyku wydawanego przez Agorę ukazały się przeprosiny.
• W materiale sprzed 8 lat zasugerowano, że obecny szef MON wpływał na obsadę stanowisk z korzyścią dla swoich bliskich i znajomych.

Wydawca "Gazety Wyborczej", spółka Agora w poniedziałek (24 października) wykonała wyrok w procesie o pomówienie szefa MON. Na pierwszej stronie ogólnopolskiego dziennika można było przeczytać: "Spółka Agora S.A. - wydawca "Gazety Wyborczej" - przeprasza Pana Antoniego Macierewicza i wyraża ubolewanie za dopuszczenie do publikacji nieprawdziwej i szkalującej jego dobre imię informacji".

Ogłoszenie było realizacją wyroku, który na spółkę nałożył warszawski sąd. Po procesie wywołanym publikacją "Drużyna Macierewicza" sędziowie uznali, że naruszono dobra osobiste polityka PiS. Wyrok nabrał mocy i nie pozostało spółce nic innego, jak go wykonać.

Czytaj: Antoni Macierewicz odebrał patriotyczną nagrodę

Poszkodowany i jego prawnicy chcieli, by Agora zamieściła przeprosiny w konkretnych mediach - w Radiu Maryja i Telewizji Trwam, ale sąd uznał, że przeprosiny adekwatne do strat powinny ukazać się w tym samym periodyku.

Materiał "Drużyna Macierewicza" operował słowem "wsadził", sugerującym że Antoni Macierewicz wpłynął na obsadę stanowisk z korzyścią dla swojego bratanka i znajomych.

Materiał ukazał się w 2008 roku.

Skomentuj

  • Brak komentarzy.



REKLAMA

Znajdź swojego posła i senatora

LUB
Polityka rozbudza emocje, jakich dawno nie było? Oceniaj i komentuj działania i wypowiedzi posłów i senatorów z podziałem na okręgi i komitety. Twój głos zawsze się liczy!
REKLAMA