REKLAMA

Lotos chce zwiększyć sieć sprzedaży paliw typu premium

  • Autor: PAP/GP
  • 31 lipca 2017 12:12
Lotos chce zwiększyć sieć sprzedaży paliw typu premium Na koniec czerwca tego roku w sieci Lotosu działało 485 stacji, z czego 204 pod logo Optima. (fot.:lotos.pl)

Koncern Lotos planuje sprzedawać paliwa segmentu premium na 100 stacjach Lotos Optima, czyli w placówkach działających w segmencie ekonomicznym - poinformował Lotos w poniedziałkowym komunikacie.

Jak informuje koncern, paliwa premium będą sprzedawane na tych stacjach Optima, gdzie jest to uzasadnione ekonomicznie, a infrastruktura pozwala na powiększenie oferty.

Według Lotosu do końca tego roku paliwa premium będą dostępne na ponad 3/4 wszystkich stacji działających w jego sieci.

Lotos zaczął sprzedawać swoje paliwa premium w 2007 roku pod marką Dynamic. Jak informuje gdański koncern, statystyki wskazują, że dynamika konsumpcji paliw premium jest kilkukrotnie większa niż standardowych.

Na koniec czerwca tego roku w sieci Lotosu działało 485 stacji, z czego 204 pod logo Optima.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Skomentuj

  • Brak komentarzy.



REKLAMA

Znajdź swojego posła i senatora

LUB
Polityka rozbudza emocje, jakich dawno nie było? Oceniaj i komentuj działania i wypowiedzi posłów i senatorów z podziałem na okręgi i komitety. Twój głos zawsze się liczy!
REKLAMA