XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Komentarze 4

DODAJ KOMENTARZ
O Oberfuhrer 2017-01-02 16:42:12
Do zibi: dokładnie tak jest - dodatek motywacyjny dostają zawsze ci sami ( katecheci i pridupasy) a reszta może PO marzyć.....
Zgłoś
K Klara 2016-08-31 19:47:50
A mnie dodatkowo denerwuje, gdy mówi się o pensji zasadniczej, a dodatkowo nauczyciel otrzymuje dodatek stażowy... Może nie umiem liczyć? Jestem nauczycielem mianowanym i "na rękę" dostaję 2260 zł, bo w tym mam ok. 550 zł dodatku stażowego, który przestał rosnąć odkąd minęło mi 20 lat pracy... Więc dziennikarzyny przestańcie pisać bzdury!!! Gdyby zachciało się komuś ten dodatek zlikwidować (bo to już podobno przeżytek), nie dostawałabym nawet 2000 zł!!! Od dziecka chciałam być panią nauczycielką, ale dzisiaj, gdybym miała wybierać, zastanowiłabym się czy warto... Bardzo lubię moją pracę, ale bez męża, który na szczęście dobrze zarabia, trudno byłoby przeżyć od pierwszego do pierwszego...
Zgłoś
K Klara 2016-07-19 15:29:13
Super! Rząd dla siebie przygotował podwyżki w zależności od... Pensje mają wzrosnąć od 1 września o tysiące złotych... A nauczyciele jak zwykle! Nie dość, że od stycznia (kiedy ceny wszystkiego rosną), to jeszcze 20 procent?! Czyli ja dostane ok. 400 zł, bo przecież jeszcze podatek... Żałosne!
Zgłoś
Z zibi 2016-05-30 16:46:49
Już nie mogę słuchać o tym dodatku motywacyjnym. W mojej szkole dyrektor kazał pisać specjalne samochwalki odnoszace się do rozporządzenia prezydenta miasta, dowodzace, że należy nam się dodatek. Oczywiście, mało kto to pisze, a więc dodatek dostają wciąż ci sami z dyrektorskiej świty. Nie jest to motywujące...
Zgłoś

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie