REKLAMA

KOMENTOWANY KANDYDAT

Krzysztof Jurgiel

KOMENTARZE

• Neandertalczyk 2017-08-22 11:42:10
    Do franek : Chyba z ery kamienia łupanego! Do gładzonego już się nie kwalifikuje.
  • franek 2017-08-11 22:46:47
    Do ROLNIK : Też mam wrażenie że ten minister jest z innej ery.
  • nie rolnik 2017-07-26 10:38:27
    Wydaje się niemrawy i nie licuje z resztą elektoratu PiS. Nie wiem czy coś robi dla wsi i rolnictwa, mało go na ekranie.
  • ROLNIK 2017-07-13 18:58:10
    Głosowałem na PiS i jestem rolnikiem uważam że p. Minister jest wyjątkowo "Słaby". Proponuje żeby zrezygnował ze stanowiska tu jest potrzebna osoba młoda sięgająca w przyszłość, przy takich działaniach daleko Polskie rolnictwo nie zajedzie wszelkie zmiany są nie przemyślane nie wiadomo komu służą, koszty produkcji rosną a tu się nic nie zmienia, nie tego oczekujemy. 100 tyś. złoty dla młodego rolnika, nawet nie kupi się za to ciągnika pomału się cofamy i pan Minister się do tego przyczynia, świadomie czy nie to nie mi oceniać.
  • prawica 2017-05-03 07:54:54
    Szczerze współczuje Ministrowi Rolnictwa i Rozwoju Wsi, z uwagi iż musi siedzieć jak mysz pod miotłą w przedmiocie największej w historii powojennej Polski afery gruntowej, gdzie z Urzędu zostały zmienione dotychczasowe użytki rolne gruntów wszystkich klas na cele nierolnicze „B” mieszkalne w obrębach gmin,wielbiciele gruntów nie byli nawet stronami postępowań, odebraliście NAM WOLNOŚĆ, tym samym okradliście społeczeństwo z resztek godności osobistej i dóbr materialnych w obrębach miast. Zrzeknij się funkcji Ministra w obecnym Rządzie , zaczniesz spać spokojnie bez obawy iż, w każdej chwili możesz podzielić losy Andrzeja Leppera z rąk swych towarzyszy.
  • chłopstwo 2017-02-24 12:38:55