Komentarze 36

DODAJ KOMENTARZ
A Alaina 2015-11-17 11:16:51
Do Jan: Jeśli Twoje dzieci są szczepione, to przecież są chronione szczepionką i nie powinny się zarazić od dzieci nieszczepionych (Jeżeli oczywiście wierzysz, że szczepionki skutecznie chronią. Natomiast jeśli w to nie wierzysz, to po co dzieci w ogóle szczepić?!)
Zgłoś
K kosa123 2015-10-25 21:30:23
Justyno powodzenia czekam na wiadomość że jesteś w sejmie :)
Zgłoś
DR Dorota R-Ł 2015-10-23 05:29:33
Powodzenia Justynko!
Zgłoś
AP Antoni Przechrzta 2015-10-22 10:38:49
Czy nie chciałbyś mieć takich posłów w Sejmie? Ja jestem za.
Zgłoś
JS Justyna Socha 2015-10-22 01:55:52
Kandyduję w okręgu nr 39, z listy nr 7, poz. nr 5. Jestem liderką Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Wiedzy o Szczepieniach STOP NOP, matką czwórki dzieci. Zawodowo pracuję jako agent ubezpieczeniowy, a jako wolontariusz wspieram pacjentów informując o przysługujących im prawach oraz zabiegając o poprawę jakości i bezpieczeństwa usług medycznych. Zajęłam się działalnością społeczną gdy u mojego szczepionego dziecka wystąpiły powikłania poszczepienne, a system zdrowia i państwa nie udzielił mi wsparcia. Prywatnie jestem wegetarianką, propagatorką karmienia piersią i idei kooperatyw spożywczych. Za kluczowe sprawy uważam m.in. 1. Przywrócenie obywatelom kontroli nad państwem 2. prawo do decydowania o zdrowiu 3. prawo do decydowania o edukacji dziecka 4. reformę wymiaru sprawiedliwości 5. powstrzymanie agresywnej polityki promocyjnej koncernów farmaceutycznych Ad. 1. Bliska jest mi idea oddania państwa obywatelom, która ma być realizowana przez przestrzeganie podstawowej konstytucyjnej zasady, że władza zwierzchnia w RP należy do Narodu. Zasady, która do tej pory była jedynie pustym hasłem zapisanym w Konstytucji. Władza w Polsce nie może należeć do partyjnych oligarchii, nie może też należeć do obcych rządów, do międzynarodowych korporacji, ani zagranicznych mediów. Władza zwierzchnia w naszym kraju ma należeć tylko i wyłącznie do Narodu.” Ad. 2. Up