REKLAMA

KOMENTOWANY KANDYDAT

Grzegorz Stankiewicz

KOMENTARZE

• englishman 2015-12-28 15:20:46
    Fajny człowiek, idealista. Kiedyś pracowałem u niego i widziałem jak budował firmę od zera. Worki ze mną nosił :-). Teraz mieszkam za granicą i patrze z daleka jak wybieracie pisiorów. Dobrze ze wyjechałem
  • ona 2015-12-01 15:19:45
    Ale się uśmiałam. Pracuję u gościa od lat. Dobra ozusowana pensja, pieniądze zawsze na czas, wolne biorę jak chcę nawet na godziny. Jest wymagajacy ale uczciwy. Nawet jego partnerkę obrzucili błotem. I te miliony mu wrzucili hihihi Co ta polityka robi z ludźmi.
  • Marek 2015-10-19 23:16:03
    Znam Grześka od wielu lat, razem z całą rodziną zagłosujemy na niego.
    To najlepszy kandydat w naszym okręgu!
  • magazynier 2015-10-16 19:43:23
    Do P.: Tu nie ma kogo się bać. Taka jest prawda, miałem przyjemność z tym typem i na pierwszy rzut oka może i jest przyjemny. Wszystko się zmienia gdy go bliżej poznasz, wredna natura człowieka, myśli tylko i wyłącznie o swoich interesach, kosztem innych osób. Kasy ma dużo i chcę jeszcze więcej wyciągnąć z koryta.
  • były pracownik 2015-10-13 15:08:26
    Do P.: Pracowałeś/łaś u tego Pana? Tak się składa, że poprzednie komentarze są prawdziwe, minimalna krajowa na papierze, reszta umówionej kwoty do ręki... Informację o przekrętach też mogę potwierdzić. Ze strachem to nie ma nic wspólnego. Do tego dochodzi codzienne piwkowanie i dmuchanie w alkomat by nie przesadzić z ilością % we krwi przed wejściem do samochodu. Wieloletni romans z obecną partnerką, podczas gdy żona tego Pana była poniewierana przez niego nawet przy klientach... i wiele innych. Ludzie powinni znać prawdę przed oddaniem głosu! Mam nadzieję, że odpowiednie służby się tym Panem zainteresują!
  • P. 2015-10-09 23:59:00
    Ktoś się chyba zaczyna bać, że wypisuje takie bzdury :O
  • Kaśka 2015-10-09 21:39:51