PIS próbuje podporządkować władzę sądowniczą, władzy ustawodawczej i wykonawczej, będących w ich łapach. To oznacza próbę zlikwidowania jednego z 3 filarów władzy w demokratycznym państwie czyli po prostu zamach an demokrację. Częściowo się już udało bo zawładnęli bezprawnie Trybunałem Konstytucyjnym, teraz mierzą w Krajową Radę Sądowniczą. Jeżeli im się uda, pełnię władzy w kraju będzie miał człowiek o rozbuchanym ego, kierujący się tylko własnymi emocjami i nie mający pojęcia o życiu, nie mówiąc już o ekonomii czy sprawach zagranicznych.
jestem bezpartyjna i nie zebrałam 50 podpisów, dołączam w oczekiwaniu na SPRAWIEDLIWOŚĆ zgodną z ustawą zasadniczą przynależną Obywatelowi RP.
[...] art. 107, ust. 4 i ust. 5 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. Nr 89, poz. 589) jest rażąco sprzeczny z zapisami tej ustawy w art. 10; art. 21; art. 22, ust.3; art. 38; art. 41, ust.4 - narusza praworządność społeczną, poprzez wybiórcze zróżnicowanie jednorodnej, przejętej ustawowo grupy specjalistów KLZ w bezterminowym zatrudnieniu, art. 67 w związku z art. 39 Kodeksu pracy (Dz. U. z 1998r. Nr 21, poz. 94 ze zm.); art.104, art. 108, ust.2 (koniecznością zapewnienia utrzymania na dotychczasowym fachowym poziomie przeprowadzanych przez pracowników administracji rządowej, inspektorów kontroli legalności zatrudnienia, kontroli i współpracy z innymi jednostkami kontrolnymi, realizującymi misję i zadania Państwa RP. Z prawem do wynagradzania, szkolenia, kontynuacji zatrudnienia) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji ( Dz. U. Nr 149, poz. 1053, z dnia 8 sierpnia 2007r.) pozbawiając równości w stosunkach pracowniczych.
art. 107 ust. 4, ust. 5, ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. Nr 89, poz. 589) umożliwił praworządnemu Organowi jakim mianuje się o Państwowa Inspekcja Pracy gwarantująca efektywność przestrzegania prawa, naruszenie: art. 2; art.24; art. 31, ust. 3; art. 32, ust. 1; art. 32, ust. 2; art. 33; art. 37; art. 40; art. 45, ust. 1; art. 51, ust.4, art. 60; art. 63; art. 77, ust.1; art. 82; art.83; art. 92 ust. 1; art. 92 w związku z art. 149, ust.2. Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej.
Efektem do dnia dzisiejszego jest umniejszenie lat pracy zawodowej w wysokości 35 miesięcy, jak i celowe unikanie wydania świadectwa pracy wraz z drukiem Rp 7 za okres wskazany w PIT- 11, tj. 01 lutego 2010r. do 30 listopada 2010r. w Okręgowym Inspektoracie Pracy Państwowej Inspekcji Pracy w Gdańsku, w którym wyraźnie wskazano, iż byłam zatrudniana, bez świadczenia osobistego pracy. Nie otrzymałam za ww. okres zatrudnienia wyczerpujących danych o wysokości tzw. trzynastki, oraz w jakiej wysokości otrzymałam odprawę emerytalną wraz z obowiązującymi odsetkami -17 miesięczne opóźnienie, 30 czerwca 2009r. – 30 listopada 2010r. (por. wyrok SN z 21 października 1999 r., I PKN 320/99, OSNAPiUS 2001, Nr 22, poz. 806).co skutkuje zaniżonym świadczeniem emerytalnym z tytułu bezzasadnego pozbawienia mnie w okresie ustawowo ochronnym kontynuacji zatrudnienia wraz z osiągnięciem konkretnego materialnego trwałego efektu.
[...]
Chodzi głównie o to, by TK, który je prezesowi z ręki ubezprawomocnił również Sąd Najwyższy, wtedy samowola prezesa i PiS będzie przez te instytucje pochwalana i zatwierdzana. Herr Adolf w piekle się cieszy.