Do WAD-itd bo to piszą hejterzy SCHETRU : Idźcie się leczyć!!! A nie pisz wypocin!!! Bo bredzicie jak Schetru ,alimenciarz i rzeplicha moja racja i koniec!!!!!!!!!!!!!
Brawo WAD!!!
Dodałabym jeszcze kłamstwa o bezkosztowej "reformie", pomysł, zupełnie kuriozalny, żeby pp napisać w ciągu dwóch miesięcy, wypowiedź p. minister, że wystarczy napisać pp tylko do klas pierwszych każdego poziomu (VII, I LO). To wszystko sprawia, że dla każdego, kto ma choć blade pojęcie o edukacji, całość pomysłów może być jedynie hucpą. W dodatku hucpą, za którą zapłacą dzieci - niedouczone, za to doskonale zindoktrynowane i "wychowane" wedle jedynego słusznego programu j. polskiego, historii i godzin wychowawczych.
PANIE POŚLE GŁOSOWAŁEM NA PANA. I pan przesiąkł retoryka dawnego sytemu? Jedyna słuszna... i hura Niech ZYJE!!!
Panie pośle przykro pana słuchać.
Na spotkaniach przedwyborczych mówił pan co innego.
1.Wie pan dobrze, że np. w województwie lubelskim liczba klas VII zwiększy się o 300-
400 oddziałów / koszt jednego ok 200 tys.zł = 60-80 ml a województw jest 16 /.
Więc nie będzie VII i VIII klasy w wielu miejscowościach gdyż gmin nie będzie stać na
utrzymanie jeszcze 2 klas w małych szkołach. Będzie likwidacja czyli pana "bliżej
domu"
2. Wyższy poziom kształcenia w VII i VIII KLASIE???
Nie wierzę,że pan w to wierzy co mówi.
Getta złych szkół,niemożność wyrwania się z niepasującego środowiska a przez to w
tym najważniejszym okresie dziecka brak możliwości rozbudzenia aspiracji. HURRA i
NIECH ŻYJE!!!
3. "uczenia w czteroletnim liceum" - kilka pytań:
a) ilukrotnie zwiększyła się liczba licealistów w porównaniu z latami 90 -tymi.
b) czy nawet wtedy ci najlepsi i dobrzy uczniowie ze szkól podstawowych dawali sobie
radę
c) czy prawda jest że obecnie LO i uczelnie przyjmowały wszystkich "jak leci". Nawet
tych którym zalecano zawodówkę . Podąć przykłady?
d) czy dobrzy uczniowie z gimnazjów maja wielkie problemy w LO czy ci mniej
"dobrzy. Odpada "1 rok na wyrównywanie wiedzy w LO"
e) czy matury i egzaminy gimnazjalne to " święte krowy"? nie mogą odbywać się na
przełomie czerwca i lipca?
4. "Podstawy programowej w całkowitym oderwaniu od ustroju szkolnego opracować" -
takiej karkołomnej argumentacji po panu się nie spodziewałem. A co będzie kiedy
okaże się, że nie da się lub trzeba wrócić do starej pp. Czyli " mam pomysła" a potem
jakoś to będzie
5. Popieram natomiast pana krytyczne opinie / wieloszkołowość nauczycieli, olbrzymie
miliardowe koszty, pozbawienie/ utrudnienie/ utrzymania dziesiątaków tysiącom
rodzin/
Na koniec inne kwestie
1. Czy uczniowie pierwszych roczników klas VII i VIII to obywatele gorszego sortu/ na
stracenie/. Nie przysługuje im konstytucyjny RÓWNY dostęp do edukacji?
Takie nieuniknione koszty rewolucji ?
2.Podobnie uczniowie ostatnich klas gimnazjalnych. Jak zachowają się n-le gimnazjów w
tej trudnej sytuacji? Ci co ponieśli największe koszty reformy 1999, odbyli setki
szkoleń, kursów itd. Tworzyli nową jakość, teraz mają iść na śmietnik?
3.Państwa "SZEROKIE i RZETELNE KONSULTACJE"
A) Jakieś pisma, maile do gimnazjów wysłaliście? ZERRO
B) Za to wysłał pan do szkól podstawowych
C) P.MIN jeździ na spotkania / TWA?/. Czy nie powinno to być "skuteczne
powiadomienie". To tak dla TK
D) Każde spotkanie to dalej te same 4 kartki z czerwca 2016?
E) Z jakim ustrojem kojarzy się zapowiadanie reformy na zakończenie roku szkolnego i
dalsze propozycje na początku następnego?Ja i Pan to przeżyliśmy.
D) Od kiedy to "widzimisie" małej grupy osób ma być wyrocznią nie popartą naukowymi
badaniami, ekspertyzami, symulacjami itd.
E) Odnośnie sondaży
1. 2/3 za likwidacją gimnazjów na jesieni 2016 a 52 % w wrześniu /
sondaż NEWSWEEKA. Rodzice co raz więcej wiedzą?
2. 80 % Polaków jest przeciw zmianom w sprawach aborcji- tu są głupi? Władza wie
lepiej co jest dobre dla jej pracodawców?
3. 2/3 jest za jednomandatowymi - tu są głupi? Władza wie
lepiej co jest dobre dla jej pracodawców?
4. 3/4 samorządów jest przeciw reformie
5. ponad 80% pokolenia zawsze uważa że muzyka w czasów ich młodości była
najlepsza